19 Ekim 2012 Cuma

VEEE ETKİNLİĞİN SONUNA GELDİK, KARGOMUZ GÖNDERİLMEYE HAZIR :)

Kitap ve oyuncak toplama etkinliğinin sonuna geldik, alnımızın akıyla çıktık elhamdülillah. tabi yerine ulaşsa tamamen rahatlayacak içim. neyseki bir sorun yaşamadık çok şükür ve de pek bereketli oldu. bakın bütün toplanılanları sizler için fotoladım. bir koli, iki koli derken; hepsini biraraya koyuverince ne kadar da çok olmuş meğer. ben de üzülüyordum az toplandı diye. Rabbim' e şükürler olsun :)








kırtasiye malzemelerini de arkadaşlarla birlikte tamamladık; çünkü bu konuda da eksikleri varmış.





inşallah bir nebze de olsa, ihtiyaçlarına çare olabilmişizdir. öğretmenleri de bizler için fotoğraflayacak onları. fotoğrafları gönderdikleri anda sizlerle paylaşacağım. emeği geçen herkesten Allah razı olsun. çok faydalı bir etkinlik oldu. Allah' ın izniyle bir başka etkinlikte görüşmek dileğiyle :)

10 yorum:

  1. Ne güzel ne mutlu size böyle bi etkinlik gerçekten çok güzl olmuş ben katılamadm die üzüldm ama bende kendş çapımda yapmaya çalışacm inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saolasın cnm.
      inşallah birdahaki etkinliğe katılırsın.
      ya da dediğin gibi bir etkinlikte sen düzenlersin,
      bizler senin etkinliğine katılırız belli mi olur?
      birbirimize destek olduktan sonra bir çok şey yapabiliriz
      aslında Allah' ın izniyle...

      Sil
  2. Ben blogumda bu konuda duyuru yapmama ve malzeme ayırmama rağmen evimin kargoya uzaklığından dolayı elim değmedi gönderemedim.Bayram sonrası inşallah tekrar böyle bir şey olursa hemen katılacağım, ihtiyaçlar bitmez çünkü.Allah sizden razı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim sizlerden de razı olsun.
      birdahakine inşallah diyelim.
      ve böyle etkinlikler yapan arkadaşlarımızın duyururlarını paylaşalım birbirimizle.
      böylece daha çok faydamız dokunur.
      sevgiyle kal cnm...

      Sil
  3. ooo süper canım yaa baya toplanmış nekadar güzel..çok sevindim bende..=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm maşaallah, berekallah :)
      ben de çok sevindim hepsini birarada görüp,
      güzel bir şeyler ortaya çıkardığımızı görünce :)

      Sil
  4. Ayy nasil uzuldum ben bu duyuruyu yeni gordugume :(( Insallah en kisa surede yenisini yaparsiniz da ben de katilabilirim.Cok guzel kampanyalar bunlar,ilgiyle takip edecegim sizi.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler cnm ilgin için.
      birdahaki etkinlikte görüşürüz Allah nasip ederse :)

      Sil
  5. Merhabalar, benim pembe etkinliğime katılmıştınız. Eşiniz size ulaşamamış, kendisinin mail adresi aşağıdaki gibi. Müsait olduğunda siz kendisiyle iletişime geçersiniz. Sevgiler ;)

    zeynepkose18@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, zeynep arkadaşımın mailini geç gördüm.
      kendisine dönüş yaptım merak etmeyin.

      Sil