31 Ekim 2012 Çarşamba

BLOĞUMUZUN BİR OKULU OLDU :)

oyuncak ve kitap toplama etkinliğinin sonucunu öyle güzel aldık ki; hele şuan çocukların fotoğraflardan fışkıran o mutluluklarını, gülüşlerini görünce, inanın benden mutlusu yok. ve hemen sizinle de paylaşmak istedim. yüzü karalanmış ama yepyeni bir lahana bebek vardı, onu yollayıp yollamamakta çok kararsız kalmıştım, ne biliyim yepyeniydi fakat çocukların yüz karalama huyu var ya atmaya da kıyamadım; ama iyiki de yollamışım, fotoğraflara bakın anlayacaksınız neden böyle söylediğimi. öğretmenleri kargoyu şehre inip aldı; çünkü köye kargo çıkmıyor. köy, şehire 110 km uzaklıkta. Allah öğretmenlerinden de razı olsun uğraştı ve hemen fotoğraflamış. emeği geçen herkese çok ama çok teşekkür ediyorum. fotoğrafları beden eğitimi dersinde çekmiş öğretmenleri, buyrun hepberaber bakalım... :)








                        bu iki fotoyu o kadr uğraşmama rağmen düzeltemedim, düzeltince bloğa eklenmiyor :(









çocuklar sizleri çok seviyoruz. ve yine aynı çocuklar için sınıflarının bir köşesine kitaplık oluşturmaya ne dersiniz? yani yeni bir etkinlik başlatıyorum, bukez sadece kitap toplayacağız. ilkokul seviyesinde, temiz ve yıpranmamış kitaplarınızı bekliyorum. desteğinizi bekliyorum. bu kez daha çok katılım olacağını düşünüyorum; çünkü ilk etkinliğe katılamayan arkadaşlardan çok mail aldık bunu kaçırdık ama birdahakine söz katılacağız diye. yakın çevrenize de duyurarak, ne kadar çok kitap gönderirseniz sevinirim. ayrıca bu konuda sponsor olmak isteyen firma ve markalar varsa, ya da kendi dükkanları olanlar (kitap, oyuncak, kırtasiye malzemeleri, projeksiyon, film izlemek için tv ve dvd, kıyafet, önlük, aklınıza gelebilecek onlar için faydalı ne varsa- bu alternatifler sadece firma sahipleri için geçerli, olur ya yardım etmek isteyen birileri olursa) hediye etmek istediklerini yollayabilirler. ama blogger arkadaşlardan istediğim; sadece okuma kitapları. bu konuda ve her konuda benimle irtibata geçmek için mail adresim; minikatolyem@gmail.com
iyi ki varsınız, sevgiler...




5 yorum:

  1. çocuklar çok mutlular.......
    yüzleri ne güzel gülüyor.......

    YanıtlaSil
  2. ayy bende cok mutlu oldum yaaa nekdara guzel bı ıs yapmısız canım yaa..
    senden allah razı olsun bızıde vesıle ettın bu gulucuklere..

    YanıtlaSil
  3. Çok başarılı oldu bu ...ne guzel

    YanıtlaSil
  4. ne güzel... ilk fotoğraf herşeyi anlatıyor:) ben de katılmak istedim ama nasip olmadı... gerçi evimde çocuk kitapları yok yeni evli olduğum için ama ayarlayabilirsem katılmayı çok istiyorum:)

    YanıtlaSil
  5. fotoğraflar çook tatlı:)
    gözlerinin içindeki mutluluk bile insana huzur veriyor...
    vesile olduğun için teşekkürler canım ...

    YanıtlaSil