3 Ekim 2012 Çarşamba

GERİ DÖNÜŞLER HIZLA DEVAM EDİYOR :)

etkinliğimize geri dönüşler hızla devam ediyor. bloğu olmamasına rağmen beni takip eden sevgili Aynur hanıma sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum. yolladığı kitaplar da oyuncaklar da hiç kullanılmamış gibiydi adeta. hatta gerçekten yeni alıp almadığından şüpheliyim hala :) işte böyle geri dönüşler beni çok çok mutlu ediyor. çünkü bu bir saygıdır. tertemiz ve yeni olan bu hediyelere buyrun hep beraber göz atalım, henüz kutusundan bile çıkartılmayanlar var :)




bu da sevgili arkadaşım canım Mehtap' cığımın getirdikleri. daha da devamı gelecekmiş, merakla bekliyorum :)

daha yolda olan kargolarım var. hepsini açarken öyle heyecanlanıyorum ki, içinden neler çıkacağını bir çocuk gibi merak ediyorum. düşünün artık onları ne kadar sevindireceğinizi. o yüzden defalarca da olsa söyleyeceğim; temiz ve yeni oyuncaklar gönderin lütfen. hepinize kucak dolusu sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder