1 Ekim 2012 Pazartesi

OYUNCAK VE KİTAP TOPLAMA ETKİNLİĞİ HAKKINDA

Arkadaşlar ilgi ve duyarlılığınız için şimdiden teşekkür ediyorum. fakat şöyle bir sorun var; nolur kendi çocuklarınızın oynamayacağı eskilikte oyuncakları ya da yırtık kitapları göndermeyin. o şekilde göndercekseniz, hiç göndermeyin derim. çünkü bizim de götürürken yüzümüz olsun dimi? eski püskü şeyleri ben oradaki çocuklara götüremem hak verirsiniz ki. kitapların sayfaları yırtık, kimisi eksik falan.oyuncaklar kırık ve eski. maalesef bu tarz durumlar oldu. kimse üstüne alınmasın; zaten yayınlamıcam. bundan sonraki göderecekler için sölüyorum; mümkünse çok çok az kullanılmış olsun. hatta yeni bile alıp gönderebilirsiniz. bir çocuk kitabı ne kadar olabilir ki? madem ki bir işe giriştik, bir sevap işleyeceğiz, lütfen daha da özen gösterelim. hak vereceğinizi umuyorum...

4 yorum:

  1. canım nereye gönderileceği belli oldumu..?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm biraz daha bekliyorum eğer fazlaca toplanırsa; çocuk esirgemeye, ama daha az olursa ihtiyacı olan bir vakıfa ya da belediyeye düşünüyorum. çünkü çocuk esirgemenin sayısı fazlaymış, o yüzden kesin diye görüşmedim hiçbir yerle. ama nihayetinde ihtiyaç sahiplerini bulacaklar inşallah. varsa bildiğiniz başka bir kurum, oraları da araştıralım.

      Sil
  2. soyledıgım yerıde aradınmı canım bı haber varmı ordan..?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok cnm avr yakasındaki bi kurumu aradım, görüştüm. duruma göre haber vercem.

      Sil