15 Ekim 2012 Pazartesi

ÇEKİLİŞİMİN SONUCU :)





eveeet nihayet çekilişimiz bitti ve sıra geldi kazananı belirlemeye. katılımlarınız için çok çok teşekkür ediyorum. şartları gerçekleştirip, çekilişe katılmaya hak kazanan 69 kişi oldu. katılamayan ise 4-5 kişi. ayrıca birkaç defa yollanan yorumların elenmesi ve kontrollerle nihayet listemizi hazırlayabildim. sizi daha da merakta bırakmadan çekiliş sonucunu açıklıyorum... (şu random olayını beceremedim maalesef, mecbur kopyala yapıştır bir şeyler yaptım çerçevesini kopyalayamadım ama neyse artık napalım :/ )




True Random Number Generator

Min:  
 51  
Powered by RANDOM.ORG




kazanan arkadaşımız 'bir kase lezzet' bloğunun sahibi oldu. tebrik ediyor ve iyi günlerde kullanmasını diliyorum.  kendisi maalesef ki mail adresini yazmamış, 2 gün içinde bilgilerini göndermesini bekliyorum. bakalım şalı mı, yoksa taç ve küpeyi mi isteyecek bayram kombinini tamamlamak için? :) birdahaki güzel çekilişte tekrar buluışmak dileğiyle. sevgiyle kalın :)



6 yorum:

  1. Tüh iki sayıyla kaçırdım :)

    YanıtlaSil
  2. evet bende birkaç sayıyla kaçırmışım :(

    YanıtlaSil
  3. çok sevindim, Ayşe ablama çıkmış :)) kendisini tebrik ediyorum...
    size de hayırlı zamanlar diliyorum... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) fakat ayşe ablanız ulaşmıyor bana, mail adresi de yok kendisine faceden bulup ulaştım ona da cvp yok. yarına kadar iletişim bilgilerini yollamazsa; başka bir kura çekmek durumunda kalacağım. kendisiyle görüşürsenz iletirsenz sevinirim. size de hayırlı günler diliyorum :)

      Sil
  4. geldim canım geldim dilekcim söyledi.
    alkayse_@hotmail.com.
    teşekkürler şalı istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senden ümidi kesmiştim artk, bugün başka bir çekiliş yapıcaktım. hadi son anda yetiştin neyseki. Allah nasip ederse yarın gönderiyorum şalını. iyi günlerde kullanman dileğiyle. tebrikler cnm :)

      Sil