1 Mart 2013 Cuma

EŞİME DOĞUMGÜNÜ SÜRPRİZİ VE SOFRA DETAYLARI

bu hafta da eşimin doğumgünü vardı. aynı ay doğmamıza rağmen ben kova, o balık burcu. ne de çok doğumgünü kutladım şu sıra dimi ama :) normalde eşim hiç önemsemez doğumgünüymüş, pastaymış falan ama ben sürpriz yapınca sever dedim ;) ve o gün o işe gittikten sonra; önce market alışverişi ardından akşam için börek-çörek hazırlıkları, masa süslemeleri ve temizlik derken kendimi aşmış bir şekilde günü sonlandırdım. yorgunluktan bittim; ama değdi sanırım. öncelikle günler öncesinden sofra etiketlerini hazırla, kes-yapıştır, çağıracağım arkadaş ve akrabaları ara ayarlamaya uğraş derken ben on gündür bunlarla haşır neşirim :) ama bu organizasyon işi hakkaten zormuş yaa, heleki sürpriz yapacağın kişinin haberi yoksa; kırk takla atıyor insan belli etmemek için. neyse ben sorunsuz bir şekilde hallettim çok şükür hepsini. ama sorun şu ki; eşim gelmeden önce herkes evde olmalıydı ki sürpriz olsun. bir filmin içinde zannettim kendimi sanırım ;)))) neyse eşimi dışarda oyalamak için elimden geleni yaptım ama yine de İstanbul trafiğinde herkes gelememişti vaktinde ve eşim geldiğinde en azından evde 4 kişiydik, bu da güzel :) çokkkkk şaşırdı hatta tepki bile veremedi başta ama soğukkanlıdır benim kocam, kontrollüdür. sonrasında ne kadar mutlu olduğunu gördüm ya işte bu her şeye değerdi. iyiki varsın......


geçelim sofra detaylarına... bakalım bunca uğraşımı beğenecek misiniz? konsept kalpliydi kırmızı ve pembe tonlarındaydı her şey.





                                             ilk yaş pasta deneyimim...  gayet başarılıydı :)



başta herkesin süs sanıp, dokunmadığı domatesler nasıl da şeker duruyorlar bu şekilde öyle değil mi? ;)


          

           MENÜ:                                   
  • peynirli poğaça
  • ıspanaklı börek
  • kuskuslu-yeşil mercimekli salata
  • haydarili dip
  • üzümlü-cevizli cupcake
  • yeşil-siyah zeytin ezmeli kanepeler
  • krempeynirli-maydonuzlu kanepeler
  • çikolatalı-muzlu pasta
bazı tarifler için birçoğunuzun bildiği Müge Hüner' in tariflerinden faydalandım. bu değişik salatayı kesinlikle tavsiye ediyorum, harika oldu. 

ayrıca yine gelen bayan misafirlerime lavanta keselerimden dağıttım. hazırladığım davetiyelerde de  yazdığım gibi; 'bu güzel günde bizimle birlikte olduğunuz için teşekkür ederiz'.


bu arada lavanta keselerim de özel günleriniz için satışta. sipariş vermek için; facebook adresim için tık tık, mail adresim ise; minikatolyem@gmail.com

sevgiler...

33 yorum:

  1. Eşine nice mutlu seneler, birlikte geçireceğiniz uzun bir ömür diliyorum İNŞALLAH...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saol Nazan abla,
      amin inşallah cümlemize :)

      Sil
  2. ne kadarda uğraşmışsın belli, masada yok yok:)ellerin dert görmesin.
    eşinle beraber sonsuza dek mutlu olun inşallah
    hayırlı yaşlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin cnm cümlemize inşallah :)
      teşekkür ediyorum.. :)

      Sil
  3. eşinin doğum günüsüde kutlu olsun canım...
    nice mutlu senelere inşallah...

    evet bu ay çok doğum günü kutladın :)
    bu ay senin ayın siizin ayınızmış :)
    hem sürprizleri kim sevmezki :)
    masana bayıldım kalpli konseptin süperdi canım :)
    hem çalışıp hemde güzel mamalar hazırlayabilmen de çok iyi :)
    ellerine emeklerine sağlık :)

    lavanta keselerine söyleyecek sözüm yok zaten :)
    çok güzeller :)

    hayırlı cumalar canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir yorum bu böyle cnm,
      Allah razı olsun :)
      evet bizim ayımız bu ay,
      hep böyle hediyeleşmeli geçiyor her sene :)
      hepsine yetişmeye uğraşıyorum cnm,
      zaman hızlıca akıp geçiyor,
      yakalayamasak da yetişmeye uğraşmalıyız,
      o yüzden durmak yok :)
      sana da hayırlı cumalar tatlm,
      dualarda buluşmak dileğiyle...

      Sil
  4. Eşin ve sana sevdiklerinizle birlikte nice mutlu sağlıklı ve huzur dolu senelere canım harika bir sofra sevilenler için ne kadar içten hazırlanıyor değil mi? sofralar bile gerçekten sevgini yansıtmışsın sofrana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook saol cnm :)
      gerçekten öyle;
      yorgunluktan bitsen de,
      sonuçlarını görünce mutlu oluyor insan.
      gidip bir hediye almaktansa;
      böyle bir hediye daha anlamlı olur diye düşündüm,
      iyi de yapmışım galiba ;D

      Sil
  5. ooo döktürmüşsün maşallah doğum gününüz kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saol cnm,
      senin gibi marifetli birinden bu sözleri duymak mutlu etti beni :)

      Sil
  6. önümde o kadar güzel bir sofra görüyorum ki hemen öğle yemeğine gitmem lazım :)

    YanıtlaSil
  7. nasılda uğraşmışsınız böyle maşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürlerrr,
      uğraşmadan olmuyo,
      kadınların işi böyle işte,
      ince detaylar için dahi çabalıyoruz.
      ama iyi de yapıyoruz bence ;)

      Sil
  8. Ayyy harika olmuş eşinize sizinle beraber mutlu musmutluu yıllar :)
    Ellerinize sağlık kocamannnn :)

    YanıtlaSil
  9. Ayyy harika olmuş eşinize sizinle beraber mutlu musmutluu yıllar :)
    Ellerinize sağlık kocamannnn :)
    sewimlihayatimadair7@blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Doğum gününüz kutlu olsun:)
    Her şey o kadar ince ve güzel hazırlanmış ki:)
    Her zaman böyle mutlu sofralar da masalar da bulunmak buluşturmak bulunmak dileğiyle:)
    http://eyuplugunler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bir süpriz olmuş. Rabbim hep beraber kutlamanızı nasip etsin doğum günlerinizi. :)

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuş canım ne güzel mutlu olmuştur eşin benim eşiminde doğum günü yaklaşıyor :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol cnm,
      o zaman senden de bekliyoruz böyle bir sofra :)

      Sil
  13. beğenmezmiyiz hiç gayet güzel olmuş..düşünüp hazırlanman bile yeter bence..

    YanıtlaSil
  14. hayatımda gordugum en guzel organızasyonlardan bırı olmus bence... esın bu gunu kolay unutamaz. sofraya dıyecek lafım yok on numara.. özel bır organızason sırketıyle anlaşmıssın da hazırlanmış gıbı... masa örtun dıkkatımı cektı cıdden cok sık...kanepeler harıka durmus bır de.. bır de bırdeler bıtmez kı ama bu sofra muhtesem :) ellerıne sağlık canım...buarada o baskıları nasıl yaptırıyorsun(peçetelerın uzerınde olan, cupcakelerde olan) ve nerede yaptırıyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm bir yemek bloğu sahibesinden bunları duymak ne güzel :)
      beğenmenize sevindim.
      benim de her şey çok içime sindi.
      bu işe mi girişsem :D
      özel günleriniz için etiket ve süslemeler hazırlanır diye :D
      etiketleri hazırlayıp ozalitte bastırıyorum cnm.

      Sil
  15. Herşey harika görünüyor.Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  16. Eşinle birlikte nice yıllara.Bu güzel sofraya verdiğin emekten belli oluyor ki senin gibi bir eş ona en güzel hediye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ne güzel bir yorum bu böyle :)
      dimi ya doğru diyosun,
      saol cnm :)

      Sil
  17. Ne kadar üretken birisiniz, baya bi geri giderek okudum postlarınızı:) ama bu doğumgünü sofrasına yorum yazmadan geçemedim. O çerilerin kürdanlara batırılışı, peçeteler falan ne kadar özenli.. Elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu işin de profesyonelleri varken; benim masam kendi çapımda hazırlamış olduğum bir masa. çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için.

      Sil