12 Mart 2013 Salı

MİSAFİR SOFRASI-5

S.A. kızlar, ayrı düştük özledim sizleri ve yorumlarınızı. ama 5-6 gündür fırsat bulamadım yeni yayınlar girmek için. halbuki yine birikti anlatacaklar. memleketten annem ve babam gelmişti, 4 günlük kısa bir tatil yaptık beraber. onların bahanesiyle ben de İstanbul' u gezmiş oldum, çok keyifliydi. hem hasret giderdik, hem de gezdik tozduk. gezme postu uzun sürecek o yüzden daha fotoları düzenleyemedim, bol fotolu bir post sizi bekliyor olacak anlaşılan :) insatgramda beni takip edenler az çok nerelerde gezdiği gördüler, ama uzun uzadıya anlatmam gerek ;) bugünlük kısaca misafir soframdan bahsetmek istedim size. annemler de buradayken, Kayseri' den kuzenim ve eşi bizi ziyarete geldiler. bir akşam onları ağırladık. ama gezmekten kendimizi alamadığımız için, onlar eve gelmeden 1.5 saat öncesinde eve varıp, annemle yemek ve masayı hazırlamaya giriştik. bu kısa sürede iyi iş çıkarttık sanırım. ee bir elin nesi var, iki elin sesi var ;)

bakalım beğenecekmisiniz ;)




                  MENÜ:
  • kıymalı şehriye çorbası
  • fırında patatesli tavuk
  • pilav
  • çoban salata
  • zeytinyağlı yaprak sarma
  • lahana turşusu
  • baklava
gelelim ertesi günkü pazar kahvaltımıza;




                                         sanırım acıktım, sizleri de acıktırmadım inşallah :/

6 yorum:

  1. masaların düzeni ve görünümü hepsi harika gözüküyor, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Masalar harika.hele ki o yaprak sarması....canım istedi...

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık tatlım....
    çok güzel mamalar hazırlamışsın :),

    YanıtlaSil
  4. herzaman kahvaltılar daha fazla ilgimi çekmiştir, yine öyle oldu canım :D bayıldım masaya ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık.misafir bereketiyle gelirmiş.rabbim misafirimizi eksik etmesin...

    YanıtlaSil
  6. İki masada birbirinden güzel
    Ellerine sağlık
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil