31 Ocak 2013 Perşembe

VE BU HER ŞEYE DEĞER!

bloğum sayesinde tanıştığım izleyicilerimden Mine hanımın çocuklar için gönderdiği kargo elime ulaştı. okulların yarı yıl tatiline girmesi sebebiyle beklettiğim koliler, haftaya yola çıkmaya hazır olacak inşallah. arkadaşlarla birlikte, çocuklara son bir katkımız olacak o da sürpriz olsun bakalım :) neyse, son kargomuzda elime ulaştı ve beni hem şaşırtan, hem mutlu eden, hem de hepsinden öte duygulandıran şeyle karşılaştım o an. Mine hanımın yolladağı kitaplar arasından, bir de benim için hazırlanan bir hediye paketi daha vardı...



11 yaşındaki kızı beni hiç tanımadığı halde, bana bir hediye hazırlamış kendi el emeğiyle. işte inci sıralı bilekliğim ve benim için de bir kitap :) üzerine yazdığı not, öyle duygulandırdı ki beni. asıl ben böyle duyarlı çocuklara, gençlere teşekkür ediyorum.




iyiki böyle bir projenin içindeyim ve iyiki o güldürmeyi başardığımız yüzler benim hep gözümün önünde. böyle geri dönüşler alınca; daha çok şey yapmak geliyor içimden. daha büyük projelerle daha büyük yardımlar... Allah bir şekilde hepimize bir şeyler yapabilmeyi nasip etsin. iç huzur varya; bir nebze de olsa içini ısıtıyorsa, başını yastığa bir nebze de olsa rahat koyabiliyorsan, ertesi gün daha da fazlasını yapmak için çabalayacaksın emin ol. 'Veren el, alan elden üstündür.' hadisiyle, sevgiyle kalın...

1 yorum:

  1. merhaba, blogunu yeni keşfettim takipçinim :)
    benımde bir moda blogum var,beklerım ;)
    http://benlimoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil