8 Ocak 2013 Salı

ÇEKİLİŞ SONUCU

çekiliş sonucunu Facebook ta duyurabilmiştim. çünkü bilgisayarımda bir sorun vardı. telefondan nete girebildiğim kadarıyla ancak face de açıklayabildim. blogdaki arkadaşlardan bu gecikme için özür diliyorum :( çekilişi Random.org ile gerçekleştirdim. ve kazanan 3 numarayla  Sevcan Hızlı Basak oldu. adres bilgilerini özelden yazmanı bekliyorum. iyi günlerde kullanması dileğiyle... :)
True Random Number Generator
Min :1
Max :18
Result:3
Powered by RANDOM.ORG (tabloyu kopyala-yapıştır yapmayı beceremedim :( )

1 yorum:

  1. canım merhaba çok teşekkür ederim...
    ödül töreni Fatih Külliye kına gecesi mekanında olacak...
    Detaylı bilgiyi ahudeme mail atarak öğrnebilirsin...
    ve geleceğini de söyleyebilirsin...

    LÜTFEN bilgi.ahudem@gmail.com ADRESİNE E-MAIL ATINIZ

    YanıtlaSil