23 Ocak 2013 Çarşamba

ÇOCUKLAR İÇİN DÜZENLEDİĞİMİZ SOSYAL SORUMLULUK PROJESİ-2

Çocuklar için birkaç aydır toparlamaya çalıştığım kitap ve kıyafetleri nihayet kolileyebildik.meğer yine ne çok şey birikmiş. geçenki projemizde 1 koli kitap ve oyuncak gönderebilmişken; şimdi 3 koli oldu. ve bir koli daha açık durumda bekliyor, daha içine koyacaklarımız var. ilk projemizi adım adım görmek isteyenler buraya, buraya ve buraya tıklayabilirler. hepsini yine sizler için fotoğrafladım. bu son aşama benim için ayrı bir keyif. çocukların bunlara kavuştuklarında yüzlerinde beliren mutluluğu düşünüp, daha da mutlu oldum. kitapların hemen hemen çoğu yepyeniydi. ben nette sadece okuma kitabı toplayacağımızı duyurmuştum. çünkü kıyafet kargolama işi zor olacaktı. bunu da işyerimde organize ettim ve sağolsunlar çocuklarımızn birçok ihtiyacını karşılamış olacağız bu sayede. kıyafetleri ayrı ayrı kargolamadım; çünkü çok fazlaydı. ama kolileme esnasından birkaç fotoğraf paylaşmak isterim sizlere..




bu şekilde dolu 2 koli kıyafet oldu. birkaç ayakkabı ve mont. öğretmenleriyle görüştüğümde; kışlık mont, bere ve eldivene ihtiyaçları varmış. biliyorsunuz ki bunları göndereceğimiz okul Erzurum' da ve oradaki soğuğu tahmin edebilirsiniz. bizim elimizde birkaç mont var sadece. eğer bu konuda sponsor olacak bir firma çıkarsa ve topu topu 11 çocuğumuzun kaban, bere ve atkı ihtiyacını karşılayabilirse; çok çok mutlu olurum.

yaş dağılımı şöyle;

1. sınıf: 2 kız yaşları: 7
2. sınıf; 2 kız, 2 erkek yaşları: 8
3. sınıf; 3 kız, 1 erkek yaşları: 9
4. sınıf; 1 kız yaşı: 10

kitap konusunda harika bir sayıya ulaştık, tek tek saysaymışım keşke kaç tane olduğunu ama fotoğraflardan görebilirsiniz. toplanan kitapları uzun bir konsolun üzerinde 3 ayrı fotoğrafta çekebildim :)





ve kuzenim Gülay ablamın gönderdiği kitaplar... ve her kitabın ilk sayfalarına çocuklara yazdığı minik notlar... ne güzel bir düşünce, ne hoş bir incelik... :)
















hepsinde bunun gibi birbirinden farklı minik notlar vardı. çok hoş olmuş öyle değil mi? kimbilir o çocuklar bunları okuduklarında ne hayaller kurup, neler düşünecekler. hepsinin güzel yerlere gelebilmesini temenni edip, inanmamızdan kaynaklı tüm bu çabalarımız. Allah onları doğru, yararlı ve hayırlı yerlere getirir inşallah. Amin.

ve blogdan görüp, mail yoluyla bana ulaşan İMKB' den Hande hanım... ne kadar da çok kitap toplamış arkadaşlarıyla birlikte. kendisiyle çok mailleştik bu konuda. ve sağolsun çok ilgilendi. çok çok teşekkürler tekrardan.








vee tüm bunları kolileme çabaları... yine ilk etkinliğimizde olduğu gibi; öğretmenleri bizler için çocukları fotoğraflayacak. hepimiz gönderdiklerimizin yerine ulaştığını görüp, bilip gönül rahatlığıyla bu tarz projeleri tekrarlayalım diye. dediğim gibi bir sponsora ihtiyacımız var, ya da bu konuda yardım elini uzatacak bir yardımsevere. desteklerinizi bekliyorum. en kısa zamanda çocukların hediyeleriyle buluşma anını da yayınlayacağım inşallah. sevgiyle kalın. hepinizden Allah razı olsun...

6 yorum:

  1. kitapların ve diğer ihtayaçların bir an önce çocuklara ulaşması dileğiyle... Ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  2. eşimin iş yerinde de böyle bir proje var...


    mevlid kandilimiz mübarek olsun canım...

    YanıtlaSil
  3. Mevlit kandiliniz mubarek olsun.Çocukların eğitimlerine katkıda bulunacak bu girişiminizi tebrik ediyorum.Benim kitaplarım elimde kaldı.Nereye göndereceğimi bildirirsen ben hemen yetiştiririm.minemert4@gmail.com Bu konuda elimden geleni yaparım.Kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saol seninde kandilin mübarek olsun...
      minecim duyarlılığın için teşekkür ederim.
      mail gönderdim sana,
      en yakın zamanda kitapları bekliyorum.
      kış geçmeden çocuklara da ihtiyaçlarını ulaştırmak niyetim.
      tekrar saol cnm.

      Sil