25 Ocak 2013 Cuma

HOBİ ODALARI

hep hayalini kurduğum, Allah nasip eder de ekstra bir odamızın olduğu bir eve taşınırsak; kendime tahsis edeceğim bir hobi odası... iç geçirerek baktığım bu odalar, el emeği ile uğraşan hemen her bayanın hayali olsa gerek. sandalye tepesinde çok çalışamam, ama sedirli bir oda benim için ideal olurdu. kanaviçelerimi işlerken, hafif mırıldanan bir müzik eşliğinde, bu odaların rengarenk huzur veren ortamında dinginleşmek, stres atmak, güzel düşüncelere dalmak güzel olsa gerek... haydi sizler de görsellere bakarken kendi hayallerinize dalın diyorum ve bu şirin odalarla sizi başbaşa bırakıyorum...












eğer böyle el emeği işlerle ilgileniyorsanız; her malzemenin elinizin altında bulunması şart. yoksa benim gibi ayy şu malzemeyi de almadım, bunun bu rengi de olsa ne iyi olurdu der durursunuz :) tabi böyle bir oda için de her renk kumaş, ip, kurdela olmalı ki böyle rengarenk gözüksün... ahh ahhh hayal etmesi de güzeldi, sevgiler... :)

11 yorum:

  1. 3. resim diyor ki, Büşra beni kazı hafızana,
    yeni evine geçince copy paste yap. O derece vuruldum yani ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ;))) ayy çok güldüm bu yoruma, süpersin. dimi keşke öyle bir şey olsa, harika olurdu. benim favorim de üç numara oldu. raflardaki ışıklandırma fln çok hoş. inşallah Allah nasip eder bizlere de. Amin. :)

      Sil
    2. Çalışmalara başlamalıyım hemen !
      İsteyin vereyim diyor Rabbim.. :)
      Paylaştığın için sağol valla.
      Bu arada kaynağı nedir fotoğrafın?

      Sil
    3. çok doğru dedin Rabbim hayırlıysa verir zaten.
      fotolar ordan burdan, ama daha çok pinterestten.
      hobi odaları yazınca çıkıyor.

      Sil
  2. 1. 6. ve 10. yu çok beğendim :))
    gerçekten odalar çok şirin :))
    canlı renklerle dekorae edilmiş odaları seviyorum....
    insana neşe veriyor bence...

    hayırlı cumalar canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsini sana tahsis ediyorum cnm o halde :)
      sana da hayırlı cumalar cnm benm :)

      Sil
  3. 3. de olur, 5. de olur: )
    Hepsinden biri kabulum, ekrana yapıştım resmen: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) gerçekten de bu işleri seven her hanımın içinde hobi odalarının hayali varmış,
      bu yorumlarla buna kanaat getirdim :)
      Allah bizlere daha güzellerini nasip etsin inşallah.

      Sil
  4. kesinlikle her eve lazım odalar...rengarek...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba hepsi birbirinden harika ve genellikle beyaz hakim. Benimde hobi odam var ama bunlar gorunce bayildim benimde boyle guzel bir odam olmali.İstemek basarmanin yarisiymis .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evt insanın içi gidiyor bu hobi odalarına.
      rengarenk insanın çıkası gelmez,
      ve bir de müziğini açcaksın, çayını kahveni alcaksın,
      ohhh... değmeyin keyfimize... ;)
      hobi odanı merak ettim paylaşırsan bir gün aydınlatırsın bizi de fikir olur.

      Sil