11 Ekim 2012 Perşembe

YARDIM ETKİNLİĞİNDE TOPLANILANLARIN GÖNDERİLECEĞİ YER HAKKINDA

Arkadaşlar topladığımız kitap ve oyuncakları nereye göndereceğimiz hakkında araştırma yaparken nette kardeş okullar diye bir siteye rastladım. biliyorsunuz ki bu etkinliği çocuk esirgeme kurumuna götürmek üzere başlatmıştım; fakat oralarının mevcudunun kalabalık olması ve bizim topladıklarımızın ise o mevcut için yetersiz kalması dolayısıyla farklı bir yere göndermek üzere düşünmeye başladım. ve nette araştırırken dediğim siteyi buldum. genelde doğudaki öğretmenlerin yardım isteklerinin yer aldığı bir site. bir okulda karar kıldım; çünkü mevcutları 11 kişiydi ve 1. sınıftan 5. sınıfa kadar hepsi aynı derslik içinde, sobalı bir sınıfta zor şartlar altında okumaya çalışmaktalarmış. öğretmenleri ihtiyaç listelerini de yazmış, bunların içinde okuma kitabı ve oyuncak da var. mevcutları da az hepsine fazla fazla göndeririz diyerekten öğretmenlerine mail attım bakalım. hala ihtiyaçları olup olmadığını sordum, bana geri dönüş yapmasını bekliyorum. ayrıca gönderdiklerimiz ulaştığında fotoğraflamasını rica ettim. çünkü hiç tanımadığım kişiler sağolsunlar katıldılar bu yardım etkinliğine, ben de güvenililirliği sağlamak ve herkesi bu tarz yardımlara teşvik etmek amacıyla rica ettim, imkanları varsa fotoğraflarlar elbet diyerek. hayırlısı bakalım, orası olmazsa daha bir çok okul var yardım bekleyen. böylesi daha hayırlı olur diye düşündüm, benim çok içime sindi ama sizler ne dersiniz rızanızı alayım da ? :)

bahsettiğim site ve yollamayı düşündüğüm okulun yardım isteği:



ve canım arkadaşım Mehtap' ın çocuklar için aldıkları. devamı gelecek demişti diğer aldıklarından sonra ve daha da devamı gelecekmiş, valla bize uyar :)




en geç salı gününe kadar gönderirim, elinizde olur diyenleriniz varsa hala, süreyi birkaç gün daha uzatabilirim. ama nolur temiz ve hiç yıpranmamış olsunlar. hepinize teşekkürler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder