5 Ekim 2012 Cuma

İHLAS ARMUTLU TATİL KÖYÜ' NÜN GÜNÜBİRLİK TANITIM TURUNA KATILMAK İSTER MİSİNİZ?

ARKADAŞLAR İHLAS ARMUTLU TATİL KÖYÜ' NE GÜNÜBİRLİK TANITIM TURU DAVETİYEM VAR BU HAFTASONU İÇİN. AİLECEK GİTMEK İSTEYEN VARSA BENİMLE İLETİŞİME GEÇSİN LÜTFEN. İSTANBUL DENİZ OTOBÜSÜYLE GİDİLECEK. BU TUR, AİLEYE ÖZEL VE ÜCRETSİZDİR. (6-7 Ekim 2012) Bugün saat 13.00 e kadar haber verilmesi gerekiyor. acele edin. ilk katılmak isteyenin ismini yazdıracağım.
ayrıca diğer haftalar için de bu tanıtım turuna katılmak isterseniz, benimle irtibata geçebilirsiniz. benim referansımla da İhlas Armutlu Tatil Köyü'yle görüşebilir ve rezervasyonunuzu yaptırabilirsiniz.  tanıtım turunda neler mi var :
Deniz, Orman, Kaplıca  ve eşsiz manzarası ile dinlenmek, yürüyüş yapmak, denize girmek, kaplıcalarından yararlanmak, bisiklet turu yapmak, atv arabalarıyla dolaşmak, go-karta binmek ve çocuklarınızın park ve lunaparklarda eğlenmesi için eşsiz bir yer.
Tatil köyünü Ailenizle birlikte gezerken temiz oksijeni ile doğanın, denizin, kaplıcanın ve manzaranın keyfini çıkarabilirsiniz.
ayrıca İhlas Armutlu Tatil Köyü' nü bizzat gidip gezip görmüş ve orada konaklamış biri olarak memnun kalacağınıza eminim. dilerseniz bu güzel tatil köyü' ne yaptığımız gezi ile ilgili yayınımı buradan okuyabilirsiniz. bu fırsatı kaçırmayın derim :)
NOT: bu konuda bilgi almak isteyenler bana; minikatolyem@gmail.com adresinden ulaşabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder