2 Ekim 2012 Salı

GENÇ BLOGGER ARKADAŞIMIZA DESTEK

Selam benim güzel arkadaşlarım. nasılsınız bakalım? şu sıralar çok fazla yayın giremiyorum, biraz koşturmacalı geçiyor. daha çok gelen mailleri cevaplayabilmek için uğraşıyorum. bir de boş yayınlar girmek istemiyorum, yazdım mı tam olsun, dolu dolu olsun istiyorum. neyse gelelim asıl konumuza...

bir kaç gün önce mail kutumda okunmayı bekleyen bir zarf vardı. tertemiz, samimi duygularla yazılmış uzunca bir mail. öyle mutlu etti ki bu gencecik blogger beni. 'Gülnaz Aksu Blog'. kendisi bloğunda da samimiyetle anlattığı için bahsediyorum; üniveriste hayallerini bir sene kadar dondurarak, kurs parası için hem part time bir işte çalışması, hem de yaptığı o şirin örgü el emeklerini satması gerekiyor. ve bunların yanında zaman bulup bir de ders çalışması... Allah yardımcısı olsun inşallah, Allah gönlüne göre versin diyerek; bu genç blogger ın bloğunu ziyaret etmeniz için baş başa bırakıyorum sizleri. belki yakınlarınıza, sevdiklerinize minik anmalık bir hediye almak isterseniz buyrun genç arkadaşımıza destek olmaya:

http://gulnazaksu.blogspot.com/p/dukkan.html

http://www.pasaj.com/dukkan/gulnazaksu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder