8 Ekim 2012 Pazartesi

RÜZGAR BEBEĞİN 1. YAŞ DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ

bu hafta sonu kuzenimin çocuğu; Rüzgar bebeğimizin 1. yaş doğum gününü kutladık. ilk yaş gününü kutlamak, eskiden beri varolan bir gelenek gibi, son zamanlar daha modern ve çeşitliliğiyle devam etmekte. benim de 1. yaş doğum günü fotoğraflarım var, bir de elimle "1" işareti yaptırmışlar bir çok fotoda :) nedense 2., 3. vs. yaş günleri pek özenle kutlanmaz; ama 1 yaş önemlidir. 0 yaştan 1' e terfi etmek :) dünyaya gelen hızla büyüyor. Allah sağlık, sıhhat versin inşallah hepsinden önemlisi bu. eveeeett geçelim fotolarımıza. pastaya odaklandığım için fazla foto çekememişim. aslında her şeyi fotolardım yemekler, hazırlıklar, hediyeler falan ama bu kez çekinmişim heralde 'napcak bu kız yemeklerin fotosunu çekip?' demesinler diye :)

gelsin fotolaaaaaarrrrrr....



bu tarz süslü pastaların sadece dış görünüşlerinin güzel olup, tatlarının aşırı şekerli ve yapay olduğunu düşünürdüm. ama yanılmışım, tadı nefisti; hele ki işindeki fıstıklar...








      bu da bizim aldığımız küçük adam yağmurluğu :)  iyi günlerde kullansın inşallah.


teyzesi ve Rüzgar. maşallah diyelim hepsine birden; çünkü o da 8 aylık hamile. şimdi merakla kızımızı bekliyoruz :)


veee herkese dağıtılan fotoğraflık magnetler. hepsi rengarenk ve farklı figürlüydü. niye toplu bir halde hepsini çekmeyi akıl edememişim ki ben? :( benim beğenip seçtiğim bu oldu, buzdolabıma yapıştırdım bile. haa bu arada daha önce bahsetmiştim; bunlar dkaredesign' ın ürünleri. rüzgar bebeğin annesi ve teyzesi dkaredesign' ın şirin mi şirin keçe ürünlerini yapanlar. ürünlerine tekrar gözatmak isterseniz; buyrun aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz. ve sizler de doğum günleriniz için değişik hediye alternatifleri için çok uygun fiyatlarıyla, onlarla irtibata geçebilirsiniz.

http://www.facebook.com/dkaredesign?ref=ts&fref=ts
http://www.dkaredesign.com/

maşallah demeyi unutmayalım. kucak dolusu sevgiler hepinize :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder