18 Şubat 2013 Pazartesi

İLK MİM: SEBY FASHİON' DAN

İlk mimim olacak, bakalım keyifli bulacak mısınız bu röportaj tarzı sohbeti :) Blogger arkadaşlarımızdan sevgili Seby Fashion beni mimlemiş, teşekkürler :) hemen sorulara geçiyorum, biraz uzun bir post olacağa benziyor.

1- Neye zaafınız var? Mesela neyi yapmayacağım dediğiniz halde yapıyorsunuz?
- sanırım benim de bir çok bayanda olduğu gibi alışverişe zaafım var ;) bu ay artık bir şey almayacağım desem de, illa ki kıyafet almak değil, illa ki bir harcama yapıyorum. ufak da olsa bir şeyler almak beni mulu ediyor napıym :/

 2- Hangi filmin,dizinin ya da kitabın içine girmek isterdiniz ?
-Çanakkale Savaşı' yla alakalı film ve kitapların içinde olmak, bu savaştaki her sahneyi gerçek anlamda yaşayabilmek, yaşanan mucizelere tanık olabilmek isterdim.

3-fırsatınız olsaydı şayet ilk gideceğiniz ülke-şehir neresi olurdu?
- ben de elbetteki kutsal toprakları ziyaret edip, ibadetimi yerine getirmek isterdim. (Allah genç yaşımızda nasip etsin inşallah)

4-hayallerinizdeki işi mi yapıyorsunuz ya da hayalinizdeki yerde misiniz?
- hayır, hayalimdeki işi yapmıyorum maalesef :( evet okuduğum bölümle alakalı bir işte çalışıyorum. Anadolu Üniversitesi İktisat mezunuyum ben. fakat el işlerine ne kadar ilgim olduğunu az çok bloğumu takip edenler bilirler. evet, hayalimde yapmak istediğim bir iş var; ama sürpriz olsun, inşallah olursa ama daha zamanı var sanırsam :)

5-diyelim ki yeni üretilen , leziz mi leziz , iddialı bir çikolataya sizin istediğiniz bir ismi koyacaklar . ne olsun isterdiniz ?
- şu an aklıma gelmiyor hiçbir şey :(


6-gerçekleşmesi pek olası olmayan ama yine de çok istediğiniz uçuk bir hayaliniz var mı?
- sanırım yok, yapmak istediğim hayallerimi gerçekleştireyim ben bana yeter :)


7-farzedelim ki oyuncusunuz ve oscar kazandınız (heyt beee:)) ödülünüzü kimden almak isterdiniz ? :)
- faketmez ;)  ödülü ben almışım sonuçta, kimden aldığımın bir önemi yok ;)

8-keşke bunu ben yapmış olsaydım dediğiniz bir şarkı yada film var mı ?
- hiç o şekilde düşünmedim; fakat İslamiyet' i anlatan filimler çok az, eğer böyle bir yeteneğim olsaydı; dinimizi anlatan etkileyici bir film yapmak isterdim.

9-yaşamayı istediğiniz bir dönem ya da çağ var mı?varsa nedir?
- Osmanlı dönemini baştan sona yaşamak isterdim.

10-küçüklüğünüzde en sevdiğiniz çizgi film neydi?:)şimde varsa şimdikini de söyleyebilirsiniz ..
- sanırım bizim dönemin çizgi filmlerini hepimiz seviyor ve izliyorduk.
  şirinler, şeker kız candy, taş devri, jetgiller, temel reis, ve tabiki susam sokağı ;)

11-isminizi seviyor musunuz?sizi yansıttığını düşünüyor musunuz?
- itiraf edeyim, Kur'an-ı Kerim' de geçen bir isim olmasını isterdim. geçmiyor sanırsam :/ bu arada ismim Seçil :) ilk defa burada söylüyorum ;) anlamı; seçilmiş kişi, seçkin insan demek. benim dönemimden çok duyduğum bir isim değil. benim ismimde birkaç kişi duydum mesela.

Hakkımdaki 11 gerçek:
- Kova burcuyum, yükselenim Koç. inatçı ve lider ruhluyumdur. geri planda kalmayı sevmem.
- evden çıkarken ütüyü çalıştırmadığım halde, bin defa bakıp bakıp kontrol ederim. hatta aklımda kalsın diye; 'ütünün fişini ÇEK-TİMMM'  diye kendi kendime bağırınırım. hatta evden eşimle birlikte çıkıyorsak; baktığım halde, 'sen de baktın ütüye çekmişim dimi?' diye sorarım. hatta eşim bazen benimle eğlenir; 'çekmemiştin'
der ;) ocak konusunda da takıntılıyımdır ama daha çok ütü. bu huyumdan kurtulamıyorum :/
- korku filmlerini ellerim yüzümde, gözlerimde izlerim. kanlı sahnelere asla bakamam.
- evden her çıkışımda 10-15 dk dua ederim. özellikle yolculuğa çıkıyorsak; 8 tane Ayetel Kürsü mutlaka okurum.
- aileme hiç kıyamam. özellikle erkek kardeşime..
- gözkalemini çok severim. gözlerimin üstüne illa ki eyeliner gibi çekerim. özel bir yere gidiyorsam; eyeliner kullanırım.
- kedilerden çok korkarım ve huylanırım. ayaklarımın dibine falan gelse, ne tepki verdiğimi bilmem fırlarım yerimden. bir yerime değerse de bağırır çağırırım istemsiz.
- aşırı pimpirikliyimdir, bir şeyi takıym kafama içim içimi yer.
- çok sulugözümdür. çizgi filmlerde olur ya; gözdeki damla düştü düşecek titrer orda, gözyaşım her zaman hazırdır. çok duygusalımdır anlayacağınız, bu yönümü hiç sevmem.
- haksızlığa hiç gelemem. hele ki ben iyi niyetle düşünürken, karşımdaki beni haksız durumuna sokarsa tahammül edemem.
- çok sakin dururum ama yeri geldiğinde o sakinliğimden eser kalmaz. bir şeyi savunuyorsam, sonuna kadar savunmak isterim. bir de napar eder lafı öyle bir dolandırıp haksızsam da haklı çıkarırırm bazen kendimi :) benden iyi avukat olurdu, istemiştim de ama olmadı maalesef :/

işte bu kadar, keyif almışsınızdır umarım :) ben de birilerini mimleyeyim o zaman; Merinin mutfagından, denizkabuğundan inciler, Gülihan... kolay gelsin kızlar ;)




2 yorum:

  1. aaa sona bi geldim ki benide mimlemiş arkadaşım :)) benim de ilk mim'im senden geldi

    YanıtlaSil
  2. mimlenmediğime sevindim :)
    bu ara çok mimlendim ve yoruldum :)

    canım hakkındaki 11 gerçeği 4 gözle okudum...
    evden çıkarken bende yüz kere fişleri kontrol ederim...
    kpıdan çıkınca kapıtı kilitleyincede 100 kere kontrol ederim
    dualar okurum en az 5 dakka kadar kapıda deki gibi dururum...
    kilitlı olup olmadınğan emin olmak için güle kııız :))

    YanıtlaSil