8 Şubat 2013 Cuma

ÇOCUKLAR BUNLARA ÇOK SEVİNECEK. VE BİR BLOGGER BULUŞMASI..


instagram ve facebook' ta paylaşmıştım; çocuklarımız için alışverişteyim diye. Blogumuzun okulu icin baslattigim cocuklara yardim projesinde beni destekleyen, kitap ve kiyafet gonderen, bana guvenip bu hayir icin para yollayan (onlar kendilerini biliyor:) herkese cok tesekkur ederim.sizlerin de yardimiyla cocuklarimiz icin güzel bir alışveriş yaptım.eldiven, atkı ve bereleri tamam. en önemlisi hepsine birer tane de kaban aldık. oraların soğuğunda sıcacık giyinip okullarına gitsinler diye :) Allah' a şükür yeterli miktarda para topladık ve toplamda 11 tane kaban, hepsine birer eldiven, atkı ve bere alabildik.gondereceklerimiz ulastiginda hepsini yayinlayacagim.toplamda 6 koli oldu. hem kitap, hem giyecek olarak tahmin ettigimden de fazlasi toplanip, alindigi icin iki kat mutluluk yasiyorum. hem maddi hem manevi desteginiz icin birkez daha tesekkurler :) beni instagramda takip etmek isteyenler minikatolyem diye aratabilirler.

kızlarımıza aldığımız atkı, bere ve eldivenler. renkleri bordoydu ama pembe çıkmış. kızlara bordo ve siyah aldık.
erkek çocuklarımıza aldıklarımızda işte bunlar. siyah-gri güzel oldu inşallah o minnacık ellerine büyük gelmezler. kabanlarını da hepsinin birer beden büyük aldık, çabucak büyüyorlar hemen küçülmesin diye . anne edasıyla 'olsun olsun bikaç yaş büyük olsun, giyebilsinler birkaç sene' diyerekten büyük müyük aldık bakalım artık Allah güle güle giymeyi nasip etsin inşallah. bu konuyla alakalı diğer yayınlar için buraya tık tık
bu arada blogger arkadaşlarımızdan 'Cadı kızın dırdırı' bir buluşma yapıyor bu haftasonu. katılmayı düşünüyorum. başka kimler katılmak ister? ayrıntılar için buyrun buraya tık tık.sevgiyle kalın, Allah' a emanet olun. İyi haftasonları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder