21 Eylül 2012 Cuma

KİTAP ÖNERİSİ : KULAK AŞIK OLURMUŞ GÖZDEN EVVEL

                                                "Söylemişler gelenler bizden evvel,
                                                Kulak aşık olurmuş, gözden evvel"



Sema Maraşlı' nın 'Eşimin Eşi Yok' adlı kitabını okumuştum. bir çok hikayeden oluşan kitabını çok sevmiştim. insan merakla ve keyif alarak okuyor. geçen sipariş ettiğim kitaplarımın yanında bunu da almıştım merak edip. Sema Hanım' ın hem kadın hem erkek açısından bakarak yaptığı adaletli yorumlarını çok gerçekçi buluyorum. en azından kendisi de bir bayan olarak sadece kadınları tutup, mantıksız tavsiyelerde bulunmuyor (ki diğer bir çok kitapta bu tarz şeylere rastlıyoruz). eşler arasındaki ilişkileri İslami açıdan da ele alarak değerlendirmesi ve bu doğrultuda tavsiyelerde bulunması da çok hoş. kimi kendi deneyimleri, kimi çevresinden tanık olduğu örneklerle yazdıklarını desteklemesi; karşılaştığı davranışların nedenlerine inip, sonuçlarının anlamsız olmadığını ispatlaması, yazarı farklılaştırıyor. erkek gözüyle kadınların detaycılığına değinirken; kadın gözüyle erkeklerin bizler kadar duygusal olmadığına gerçekçi bir dille değiniyor. erkeklerin duygusallığının yoğun olmamasını da yererek değil, fıtratlarından kaynaklandığını anlatırken; sizin de mantıklı düşünmenizi sağlıyor :)

objektif bir kalemden çıkan bu kitabı ve yazarın diğer kitaplarını da okumanızı tavsiye ederim. keyifli okumalar diliyorum...

yazarın diğer kitapları:

  • Eşimin Eşi Yok
  • Eşimle Tanışmayı Unutmuşuz
  • Eşim Aşkım Olsun
  • Muhabbet Olsun
  • ayrıca çok güzel çocuk kitapları da mevcut

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder