9 Kasım 2012 Cuma

PEMBE KİTAPLAŞMA HEDİYELERİM

Bilenleriniz vardır, 'delikitap' bloğunun sahibesi sevgili arkadaşımız bir etkinlik düzenlemişti. ilk defa böyle bir etkinliğe katıldım, keyifliydi doğrusu. tanımadığınız bir blog arkadaşınızdan hediye almak garip geliyor. eşleştiğim arkadaşım; 'zeynebin sandığı' adlı bloğun sahibesi. kendisinin bana gönderdiği hediyeler şöyleydi:



kendisine tekrardan teşekkür ediyorum. etkinliğin amacı; içinde pembe ve tonlarının olduğu bir kitap ve dilerseniz yanında birkaç ufak hediye göndermekti.

benim arkadaşıma gönderdiğim hediyeler ise şöyleydi :






                                                  iyi günlerde kullanması dileğiyle...

3 yorum:

  1. çok cici hediyelermiş güzl günlerde kullanın diyorum .) Cennetim olurmusun sözünü çok sevdim.

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim canım hediyelerini
    sende güle güle kullan beğendiğine sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. İyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil