16 Ağustos 2012 Perşembe

YOLLADIĞIM HEDİYE VE SONRASINDA MUTLULUĞUM :)



Sevgili " Minik Atölyem" e kombin yarışmasında kazandığım hediyeyi o harika poşetiyle gönderdiği için çooooook teşekkür ediyorum:) p.s: uzun süredir face kullanmadığım için şükranlarımı iletemedim bu gecikmeden dolayı kusura bakmayın please:S



Kombin yarışmasında 1. olup, bu güzel şalı kazanan arkadaşımız Nesrin Burak (Duman) ' a asıl bu inceliğinden dolayı ben teşekkür ediyorum. Yolladıklarımı fotolayıp, bu güzel yazısıyla Facebook' ta yayınlayarak teşekkürlerini iletmiş. Şalının seçimini de kendisine bırakmıştım. Harika bir seçimdi. Elazığ' a yollamıştım, ulaşıp ulaşmadığına dair mesaj atmam üzerine, böyle bir incelikle benim gönlümü ferahlattı ulaştığına dair :) Hediye vermek, hediyeleşmek ne güzel !!! :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder